Mi Az Az Osztatlan Képzés
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row] Éltető, szép őrültség (Mama - kritika)Szerintem a Mama egy csodálatos film, amiben Penélope Cruz tehetsége egyszerűen sziporkázik. 2016-04-10Olvasói értékelés: (18 Szavazások)8. 0
[vc_row][vc_column width="1/1″][vc_facebook type="standard"][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text] Julio Medem új alkotása a Mama összetett és kifinomult munka. A spanyol rendező, akinek olyan filmeket köszönhetünk, mint például A szex és Lucia, vagy az Anna bekattanva, most újra női szemszögből mesél el egy igazán megható történetet, melyben egy mellrákos nő életének utolsó évét követhetjük nyomon. Penélope Cruz kiváló alakítást nyújt Magda szerepében. A film a színésznő elsőrangú játékától lesz igazán emlékezetes. Medem, aki a forgatókönyvet is jegyzi egy sokrétű és szerteágazó történetet álmodott vászonra, melynek szövevényes szálai bonyolultságuk ellenére is egy irányba mutatnak. Akárcsak a dobogó szív felé igyekvő, vért szállító ereknek, a rendezőnek is csak egyetlen célja van, az életet akarja dicsőíteni. Szándékosan használom ezt a hasonlatot, mert ennek a dobogó, még élő szívnek a képe számtalanszor feltűnik a vásznon, sok más erőteljes utalás között. Medem rengeteg szimbólummal dolgozik, szinte elárasztja vele a filmet, hogy megmutasson olyan dolgokat is, amiket szavakkal és egyszerű gesztusokkal már nem feltétlenül lehetne kifejezni.